Більшість замовників хочуть, щоб логотип компанії відображав її діяльність, але існують також інші. Одним із прикладів таких проєктів є Fortifier. Клієнт звернувся до нас за створенням логотипа, який був би чудовим графічним рішенням, та не містив елементів, що вказують на діяльність компанії. Тому ми вирішили звернутися до наступних аспектів – пристойного зовнішнього вигляду з оригінальними елементами. Ми хотіли, щоб лого вийшло потужним, солідним та запам'ятовувалося після першого погляду на нього. Ми вибрали шрифтовий логотип з яскравим акцентом у вигляді кола із великою літерою «F». Хоча замовник не вимагав зв'язку з діяльністю компанії, але все ж таки можна знайти певну відповідність. Якщо ви трохи пофантазуєте, то побачите, що велика літера трохи нагадує сучасний системний блок. Це наштовхує на думки про діяльність замовника. З іншого боку,
створений логотип ненав'язливий, простий і оригінальний. Він добре виглядає на візитівках і на різному тлі, що дуже комфортно при розміщенні на соціальних платформах.