Науковий прогрес пропонує безліч інноваційних матеріалів, які не поступаються за міцністю та довговічністю природним. Попри це саме останні мають неперевершений зовнішній вигляд і викликають довіру. І сьогодні попит на таку продукцію не зменшується, і зайві підтвердження цього українська компанія з виробництва дубового щита «UkrWoodTrade». Специфіка виробництва непроста, але цим цікава для роботи. Тому, коли власники компанії звернулися до нас за
створенням логотипа, ми із задоволенням погодилися. У роботі ми врахували вимоги замовника та запропонували єдине у своєму роді лого. Типові та побиті варіанти відразу ж відкинули, натомість використовували свою безмежну фантазію. За основу взяли першу букву назви компанії – «U», і обіграли її у стилі зрізу дерева. Ми вирішили відмовитися від яскравих кольорів і віддали перевагу класиці — насичений чорний. Таким чином логотип має чудовий вигляд не тільки на сайті, а й на візитівках та іншій фірмовій продукції. Логотип не має аналогів, він унікальний і привабливий.