Робота над створенням логотипа торгової мережі Гарна Річ вимагала від нас високого професіоналізму та креативного підходу. Перед нами поставили складне завдання, але дуже цікаве: об'єднати під одним логотипом кілька напрямків діяльності. Складність полягала в тому, що компанія займається реалізацією різної продукції: ювелірних виробів, косметики, приладдя для інтер'єру та іншого. Напрями мають різну специфіку та об'єднати в одне ціле досить складно. Але ми знайшли вихід – використання динамічного логотипа, що складається із 4 частин. Залежно від розділу та напряму він змінюється, точніше один елемент та його забарвлення, а решта залишаються колишніми. Таким чином вдалося презентувати одразу всі напрямки під одним брендом. Крім того, нам довірили роботу з
розробки фірмового стилю, а саме: дисконтних карт і візиток інтернет-магазину. Така робота дозволяє нам повною мірою реалізуватись і при цьому освоїти нові навички та напрямки.