У портфоліо Koda можна зустріти як незвичайні логотипи, так і прості елементи. Щоб передати філософію компанії, іноді зовсім не потрібні складні прийоми. Найкращим прикладом такої роботи став бренд Leo Pride. Магазин пропонує всім модницям країни якісний жіночий одяг. Цільова аудиторія – від 15 до 40 років. Наші дизайнери
створили логотип, який підходить до будь-якого стилю одягу. Цільова аудиторія велика, тому привертати увагу на певний елемент не має сенсу. Але ми постаралися, щоб логотип запам'ятовувався, то в основі лежить лігатура. Гарний та елегантний елемент запам'ятовується з першого погляду, і чудово підходить під тематику магазину одягу. Ми віддали перевагу яскравому соковитому кольору, але за бажання його можна міняти на будь-якій іншій.