Логотип для кафе Кусь-Кусь без перебільшення вийшов смачним. Яскравий і незабутній фірмовий стиль відразу впадає у вічі. За бажанням замовниці ми розмістили багато елементів на логотипі. Ви побачите і фрукти, і єдинорога, і напис. Фіолетовий колір теж обраний недарма, гарний відтінок припав до душі клієнтці. Одна з основних вимог — ексклюзивність лого, щоб він не був схожим на інші. В результаті вийшов варіант у міру яскравий, з цікавими деталями, але гармонійний та зовні приємний. У його центрі – райдужний єдиноріг. Цей вигаданий герой захоплює дітей, викликає довіру і невимовну радість. Фрукти вказують на екологічність продуктів, відсутність шкідливих компонентів. Колірна гамма відмінно передає палітру позитивних почуттів. Ми постаралися
створити фірмовий стиль максимально привабливим на будь-якій упаковці. З прикладами ви ознайомилися вище. Цільова аудиторія лого, звичайно, діти. У створенні логотипа та фірмового стилю для кафе ми керувалися побажаннями замовника та аудиторією.