Створення логотипа та фірмового стилю торгової компанії потребує чималої майстерності та професіоналізму. Так, коли ми взялися за роботу над лого для Ata for Investment провели аналіз конкурентів, вивчили вимоги замовника та розпочали роботу. Компанія займається імпортом та експортом товарів у різні точки і клієнт хотів, щоб це знайшло своє відображення у лого. Оскільки така діяльність має на увазі постійний рух, то дизайнери вирішили передати таку динаміку через символіку. Після недовгих роздумів вони взяли за основу дві стріли, що рухаються у різному напрямку. Попри те, що символ досить простий, але саме цим і привабливий. Суворими лініями ми хотіли підкреслити серйозність та солідність компанії. Діяльність компанії стосується різних товарів, тому обирати якийсь один не було сенсу. Фірмовий стиль короткий, добре виглядає на друкованої продукції. Це відмінний варіант, який не має аналогів у цій ніші.