Розробка логотипа для інтернет-магазину Свій Плюс — це приклад того, як далеко може зайти фантазія, якщо її не обмежувати. У роботі з цим проєктом було вирішено відійти від кліше та придумати щось не схоже на варіанти у цій ніші. Діяльність компанії представлена різними напрямками, тому вибирати лише одну було свідомо неправильно. Замовнику запропонували кілька варіантів, з усіх він віддав перевагу незвичайному лого. Воно зображене у вигляді діалогової хмари з людськими рисами. Логотип динамічний, деякі з цих рис змінюються, крім одного — у вигляді плюса. Він же відсилає нас до назви інтернет-магазину та звертається до людських емоцій та почуттів. Колірна гамма спокійна у вигляді градієнта насичених кольорів. Логотип Свій Плюс вигідно виділяє компанію серед конкурентів і є чудовим прикладом майстерної роботи.