Деякі компанії недооцінюють ефективність брендингу. Напрямок отримав потужний розвиток, але все ж таки далеко не всі використовують його переваги. Це стосується і друкованої продукції, і логотипу. Але компанія MDH не входить до цього списку і є чудовим прикладом того, як отримати користь від брендингу. Насамперед вони звернулися до нас за
створенням логотипа та
розробкою фірмового стилю. Компанія займається продажем принтерів та супутніх товарів. Тому ми вирішили наголосити на цих напрямках. Варіації було багато, але вибір зупинили на безпрограшному варіанті - папері. Вона асоціюється і з витратними матеріалами, і з офісною технікою, залишалася справа лише за оформленням. Тут не стали вигадувати яскраві елементи, а віддали перевагу простоті та лаконічності - плоскому дизайну. Елемент вийшов яскравим і активним, він добре виглядає на іншій фірмовій продукції.