Кришталево чиста вода невід'ємна частина міцного здоров'я та відмінного самопочуття людини. Вона приносить нам насолоду в спекотний день і вгамовує спрагу після активних тренувань. Без неї не обійтися на екскурсії, під час подорожі та на звичайній прогулянці. Кожен із нас вибрав для себе певну торгову марку води, але для багатьох такою стала Villo. При виборі ми, звичайно, враховували якість продукції, але чималу роль відіграв зовнішній вигляд. Ексклюзивний логотип бренду — це його візитна картка. Він має запам'ятовуватися з першого погляду та бути ексклюзивним. Саме цими аспектами керувалися дизайнери компанії Koda під час
створення логотипа для виробника мінеральної води. В його основу лягла назва бренду, а самі літери зробили пластичними, м'якими та лаконічними. Під час роботи ми також врахували основну вимогу замовника - логотип має чудовий вигляд на всіх серіях води: Sport, Mountain Spring, Kids і Old. Використання курсиву робить логотип незвичайним і незабутнім. Крім того, він асоціюється з течією води, що відповідає тематиці торгової марки.