Ще одна цікава робота мала бути над створенням логотипа для Пан Маринад. Компанія займається виробництвом високоякісної консервації за традиційною рецептурою і це необхідно було якось відобразити у лого. Назва компанії лаконічна і запам'ятовується, тому ми вирішили відштовхуватися від нього. Варіантів було безліч, кожен із них дуже привабливий, незабутній і оригінальний. Крім того, будь-який варіант ексклюзивний, а значить вже вартий уваги. Питання залишалося в тому, якій з них віддасть перевагу замовник. Ознайомившись із кожним варіантом, він зупинив вибір на логотипі з 2 перців. Дизайнер розмістив їх таким чином, що на вигляд вони нагадують «вуса», а це вже відсилає нас до першої частини назви «Пан». Співпраця з компанією продовжилася, тільки тепер нам потрібно було придумати етикетки. Тут ми дали волю своєї фантазії та
розробили варіант логотипа, представлений у вигляді обробної дошки з нарізаними овочами. Ви та самі можете оцінити наш професіоналізм, але, безумовно, це один із найцікавіших і вдалих проєктів у портфоліо Koda.