Створення логотипа - це насамперед індивідуальний підхід. Кожен проєкт має свою специфіку та складний з погляду творчого підходу. Деяким може здатися, що робота над логотипом консалтингової компанії набагато простіше, ніж над інтернет-магазином, насправді це не так. Логотип для такого напряму має бути ексклюзивним, стриманим і таким, що запам'ятовується, але саме останнє досить складно втілити в реальності за такої специфіки компанії. Якщо в інших проєктах можна вибрати нестандартні рішення, а потім розставити акценти яскравими кольорами чи елементами, то в цьому випадку не бажано виходити за межі ділового стилю. Сьогодні ми з упевненістю можемо стверджувати, що попри всі заборони нам це вдалося, і відмінний приклад — логотип для консалтингової компанії BRIK. У цьому випадку замовник мав певні вимоги, наприклад, використання 4 кольорів групи БРІК. Оскільки компанія пропонує повний спектр послуг і надалі планує розширюватися, ми зупинилися на нейтральному лого. Остання задача, яка стояла перед нами, зробити його незабутнім. Для цього ми використовували заголовну літеру назви та декорували її градієнтом із 4 кольорів. Логотип виглядає незвичайно, але при цьому відповідає особливостям ділового стилю.