Коли замовник приходить із чітким баченням яким має бути логотип, здається, що робота над проєктом має бути нескладна. Але насправді все не так просто, адже очікування клієнта, як і раніше, високі. Одним із прикладів такої роботи є проєкт Євро-сумка. Компанія займається оптовою реалізацією сумок на великому ринку Харкова, тому вимоги було одне — в лого необхідно зобразити сумку.
При створенні логотипа ми взяли за основу класичний крій shopping bag та помістили назву компанії по центру. Таким чином лого вийшло містким та цікавим. Ми не стали обмежуватися класичними кольорами та вибрали яскраві, соковиті відтінки рожевого та блакитного. Якщо ви придивитеся, то помітите на слові "торба" зроблений акцент. Логотип стильний, запам'ятовується з першого погляду і впадає у вічі серед вивісок та плакатів.