Логотип та
фірмовий стиль для паба вражає багатогранністю роботи. Як і всі клієнти студії Коду, власники закладу Кримський пивний хотіли отримати яскравий, унікальний логотип. Але в цьому випадку логотип повинен вказувати на місце виробництва. Це свого роду послання, що зовсім не обов'язково залишати територію півострова. Тепер насолодитися гарним пивним напоєм можна у Криму. Крім того, логотип орієнтований і на туристів також. Місцевий колорит у жодному разі не можна було обминути. Вивчивши отриману інформацію, ми запропонували 2 варіанти – з картою півострова та з моряком. І перший, і другий логотип перетинаються із місцевістю. На думку замовника, найкращий варіант — останній. Образ моряка з кухлем пива переносить в атмосферу відпочинку, релаксу. До того ж, на території півострова знаходиться Чорноморський флот. Сам собою логотип для паба — легкий, зрозумілий для широкого кола, запам'ятовується з першого погляду. Він передає колорит півострова і чудово виглядає.