Розкрутка та просування сайту
Після створення сайту у вас напевно виникне питання, як зробити його популярним і таким, що приносить клієнтів.
Для цього вам необхідно знати:
Для підбору ключових слів зазвичай використовуються допоміжні сервіси Google. Вони дозволяють вам визначити, за якими саме словами здійснюють пошук ваші потенційні клієнти. Для кожного ключового слова ви зможете оцінити потенційний пошуковий трафік та вибрати для себе відповідні.
Зазвичай ключові слова визначаються як високочастотні, середньочастотні та низькочастотні. З назви видно, що слова високочастотні – це ті, якими люди найчастіше виконують пошук. Середньочастотні слова використовуються рідше в процесі пошуку інформації та низькочастотні – ще менше.
При підборі ключових слів вам необхідно визначити, які слова підходять саме вам.
Заповнення метатегів
У інструкції ми пропонуємо вам описи та приклади щодо заповнення метатегів. Ознайомтеся уважно та приступайте. Зверніть, будь ласка, увагу на те, що чим важливіше ключове слово, тим ближче до початку тега воно має бути. Наприклад, у тезі title з текстом "Одяг великих розмірів, гуртовий продаж, Харків" питома вага слів "Одяг великих розмірів" буде вищою, ніж "гуртовий продаж" і так далі.
Завантажити довідковий матеріал із заповнення метатегів
Вживання ключових слів у тексті
Готуючи інформацію до розміщення на сайті, звертайте увагу на те, що в тексті сторінки обов'язково повинні вживатися ключові слова, які ви підібрали за допомогою допоміжних сервісів Google. При цьому важливо вживати саме ті слова, які відповідають тематиці даної сторінки.
При формуванні текстів бажано вживати ключові слова трохи частіше на початку сторінки та наприкінці її. Всередині сторінки ключові слова бажано розподіляти рівномірно. Крім того, на розкрутку сторінок вашого сайту впливають виділення ключових слів різними стилями (жирний, курсив, підкреслений).
Зображення
Зображення на сторінках вашого сайту також впливають на процес розкрутки. Коли пошукові системи заходять на сторінку і переглядають її вміст, кожна картинка оцінюється за назвою зображення та альтернативним текстом (підказка, що виводиться при наведенні мишкою над зображенням). Таким чином, рекомендації під час роботи із зображеннями можуть бути такими:
Для цього вам необхідно знати:
- як підбирати та вживати ключові слова;
- як заповнювати метатеги;
- як складати тексти та використовувати в них ключові слова;
- як працювати із зображеннями на сайті.
Для підбору ключових слів зазвичай використовуються допоміжні сервіси Google. Вони дозволяють вам визначити, за якими саме словами здійснюють пошук ваші потенційні клієнти. Для кожного ключового слова ви зможете оцінити потенційний пошуковий трафік та вибрати для себе відповідні.
Зазвичай ключові слова визначаються як високочастотні, середньочастотні та низькочастотні. З назви видно, що слова високочастотні – це ті, якими люди найчастіше виконують пошук. Середньочастотні слова використовуються рідше в процесі пошуку інформації та низькочастотні – ще менше.
При підборі ключових слів вам необхідно визначити, які слова підходять саме вам.
Заповнення метатегів
У інструкції ми пропонуємо вам описи та приклади щодо заповнення метатегів. Ознайомтеся уважно та приступайте. Зверніть, будь ласка, увагу на те, що чим важливіше ключове слово, тим ближче до початку тега воно має бути. Наприклад, у тезі title з текстом "Одяг великих розмірів, гуртовий продаж, Харків" питома вага слів "Одяг великих розмірів" буде вищою, ніж "гуртовий продаж" і так далі.
Завантажити довідковий матеріал із заповнення метатегів
Вживання ключових слів у тексті
Готуючи інформацію до розміщення на сайті, звертайте увагу на те, що в тексті сторінки обов'язково повинні вживатися ключові слова, які ви підібрали за допомогою допоміжних сервісів Google. При цьому важливо вживати саме ті слова, які відповідають тематиці даної сторінки.
При формуванні текстів бажано вживати ключові слова трохи частіше на початку сторінки та наприкінці її. Всередині сторінки ключові слова бажано розподіляти рівномірно. Крім того, на розкрутку сторінок вашого сайту впливають виділення ключових слів різними стилями (жирний, курсив, підкреслений).
Зображення
Зображення на сторінках вашого сайту також впливають на процес розкрутки. Коли пошукові системи заходять на сторінку і переглядають її вміст, кожна картинка оцінюється за назвою зображення та альтернативним текстом (підказка, що виводиться при наведенні мишкою над зображенням). Таким чином, рекомендації під час роботи із зображеннями можуть бути такими:
- використані зображення на сторінках сайту бажано називати осмислено, наприклад "site-vizitka.jpg". Найкраще використовувати в назвах латинку, а як роздільник слів використовувати символ "-".
- встановлювана нами система керування дозволяє самостійно задавати альтернативні тексти для кожного зображення. Якщо, наприклад, сторінка вашого сайту присвячена одягу Paul&Shark, то як підписи зображень слід записувати "Одяг Paul&Shark"